
TANTÁRGY: osztályfőnöki, bármely KOROSZTÁLY:alsó, felső tagozat, középiskola IDŐ:25-45 perc MUNKAFORMA: csoport ESZKÖZÖK: feladattól függ ELŐKÉSZÍTÉS: némelyik feladathoz szükséges MIRE JÓ MÉG: csapatépítés

Egy újabb tanév végéhez érkeztünk, amely tele volt izgalmas kihívásokkal, felejthetetlen élményekkel és közös sikerekkel. Az elmúlt hónapokban rengeteg tudással gazdagodtunk, új barátságokat kötöttünk, és számos közös pillanatot éltünk át, amelyek mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy fejlődjünk és növekedjünk, nem csak tudományban, hanem emberként is.
Ez az időszak lehetőséget ad arra, hogy visszatekintsünk az év során elért eredményeinkre, és megünnepeljük mindazokat az erőfeszítéseket, amelyeket közösen tettünk.
Ki mit tud: Szervezz a tanulóknak, „ ki mit tud”-ot Határozz meg kategóriákat: egyéni- csapat éneklés, tánc, versmondás, pantomim, bűvésztrükkök. A kategóriáknak csak a képzelet szab határt.
Osztálypiknik: Rendezz pikniket akár az iskola területén, akár egy helyi parkban, ahol a tanulók étkezhetnek, játszhatnak és társasozhatnak.
Filmnap: Rendezz filmvetítést az iskola aulájában vagy az osztályteremben pattogatott kukoricával és italokkal. Válassz egy népszerű vagy klasszikus filmet.
Memóriakollázs: A tanulók készítsenek kollázst a tanévből származó kedvenc emlékeikből fényképek, rajzok és jegyzetek segítségével. Rakjátok be egy emlékkönyvbe vagy készítsetek plakátot belőle.
Díjátadó ünnepség: tartsatok ünnepséget a tanulók egész éves eredményeinek elismerésére. Határozz meg „legjobb” kategóriákat: sportoló, legkreatívabb, leg megbízhatóbb stb…. A lényeg ebben a játékban, hogy mindenki kapjon testreszabott díjat.
Az osztályterem takarítása: Vond be a tanulókat az osztályterem takarításába. Rendszerezzétek együtt a kellékeket, a hirdetőtáblákat, eszközöket.
Kincsvadászat: Szervezz kincsvadászatot az iskola vagy a játszótér körül. A kincsvadászat során a résztvevők egy listát kapnak különböző tárgyakról vagy nyomokról, amelyeket meg kell találniuk vagy teljesíteniük kell egy területen. A gyerekek különféle nyomok alapján haladnak egyik helyről a másikra, amíg minden tárgyat meg nem találnak vagy minden feladatot meg nem oldanak.
Emlékkönyv: Hozzon létre egy osztály emlékkönyvet, amelyben minden tanuló hozzátesz egy oldalt. Adják meg kedvenc pillanataikat, idézeteiket, rajzaikat és fotóikat az évből.
Könyvcsere: Szervezzen könyvbemutatót, könyvcserét, ahol a tanulók behozhatják az általuk olvasott könyveket, és elmesélhetik vagy elcserélhetik azokat társaikkal. Ez ösztönzi a nyári olvasást.
Időkapszula: A tanulók készítsenek időkapszulát jövőbeli énjüknek írt levelekkel, fényképekkel, apró emléktárgyakkal és a jövőre vonatkozó jóslatokkal. Szeptemberben érdemes lehet újra elővenni és kinyitni.
Emlékút: Dekorálj ki egy falat, folyósót a tanév legfontosabb eseményeivel. A tanulók végigjárhatják és felidézhetik emlékeiket
Szelfifal: Állíts be egy „fotófülkét” kellékekkel és hátterekkel. A diákok szórakoztató képeket készíthetnek, hogy megörökítsék az év végi emlékeket.
Osztálytermi Táborozás: Alakítsd át az osztálytermet egy táborozó hellyé hálózsákokkal és zseblámpákkal. Mondjatok mesét, egyetek tábori ételelket vagy kézműveskedjetek.
Dokumentáld gyorsan, profin az óráidal, foglalkozásaidat
Legnépszerűbb óratervező sablonok
Ha hasznosnak találod a bejegyzéseket a további tartalmakért kövess minket a facebookon!
-
Akció!
Csomag 1-Skillful egyéni fejlesztési terv + Classbook-óratervező A 2024-2025
Original price was: 24 400 Ft.18 500 FtCurrent price is: 18 500 Ft. -
Akció!
Csomag 2-Skillful egyéni fejlesztési terv + Classbook-óratervező B 2024-2025
Original price was: 24 400 Ft.18 500 FtCurrent price is: 18 500 Ft.
Ezek is érdekelhetnek
Rövid összefoglalás: Tanítási óra menete és didaktikai alapelvek
A tanítási óra menete A tanítási órákat sokféle módon szervezhetjük, lehetnek bár egy nagyobb egység részei, mégis, érdemes őket önálló egységként kezelni. Érdemes ezen lista lapján felépíteni az órák szerkezetét. Bármi legyen is a téma, az órák kézben tarthatók,...
Fejlesztő értékelés az osztályteremben.
A fejlesztő értékelesés a tanári eszközkészlet részét képezi. Nem kell bonyolultnak vagy időigényesnek lenniük. Van azonban néhány dolog, ami kulcsfontosságú a hatékonyság szempontjából.
A fejlesztő értékelés lépésről-lépésre, eszközök, módszerek a gyakorlatban
A fejlesztő értékelés, az értékelési módszerek olyan változatos széles skálája, amelyeket a tanulási folyamat során FOLYAMATOS ÉRTÉKLÉSRE HASZNÁLUNK. A tanulók és tanáraik folyamatos visszajelzést kapnak arról, hogy hol tartanak azokat a fogalmakat, amelyeket a tanulók még nem értettek meg, a készségeket, amelyek elsajátítására még energiát kell fordítani.
Egyéni fejlesztés óvodában iskolában
Az egyéni fejlesztési terv a pedagógus napi munkájához ad segítséget, vezérfonal és támpont.
Óraterv receptek. Ha így készíted, jó nyomon jársz.
Szeretnénk figyelmedbe ajánlani 3 pedagógusoknak készült termékünket, melyekkel az előírásoknak megfelelő óraterveket, óravázlatokat, egyéni fejlesztési terveket lehet gyorsan készíteni. Évek óta készítünk számítógépes programokat, amelyekkel a pedagógusok...
Óraterv receptek 2019/20-as tanévre. Ha ezek alapján készülsz jó nyomon jársz.
Bemutatok három számítógépes programot, amelyet pedagógusokkal, gyógypedagógusokkal fejlesztettünk, hogy a közoktatásban dolgozó pedagógusok és gyógypedagógusok szakszerűen tudják dokumentálni a tanóráikat, a foglalkozásaikat és egyéni fejlesztési terveiket.